Και δεύτερη παράταση
παραστάσεων έως 11 Φεβρουαρίου!
Σάββατο και Κυριακή στις 21:30
A Small Argo full of Art, Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο
Η διεθνώς αναγνωρισμένη και πολυβραβευμένη Ισπανίδα θεατρική συγγραφέας Παλόμα Πεδρέρο μεταβαίνει στην Αθήνα μετά από πρόσκληση του Θεάτρου Αργώ και του Χοροθεάτρου Λυδία Λίθος για να παραστεί στην επίσημη πρεμιέρα του έργου της «Το Κάλεσμα της Λορίν» το Σάββατο 13 Ιανουαρίου στο Small Argo full of Art, Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο, ενώ παράλληλα ανακοινώνεται και δεύτερη παράταση του έργου έως 11 Φεβρουαρίου 2018 λόγω της μεγάλης συνεχιζόμενης επιτυχίας που σημειώνει από την αρχή της θεατρικής περιόδου.
Η συγγραφέας θα παρακολουθήσει την παράσταση, θα μιλήσει για το έργο της και θα δεχτεί ερωτήσεις από δημοσιογράφους και κοινό για το επίκαιρο θέμα που πραγματεύεται το έργο, την ταυτότητα φύλου, ένα θέμα που πήρε μεγάλες διαστάσεις στη χώρα μας από τη στιγμή ψήφισης του νομοσχεδίου για την αναγνώριση της κοινωνικής ταυτότητας φύλου.
Τα πρόσωπα του έργου ζουν σε αβεβαιότητα και αγωνία, στερούνται τον έρωτα και τη στοργή. Είναι Απόκριες και ο άντρας (Πέδρο) μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα (Ρόζα) σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ. Αυτό που ξεκινά σαν παιχνίδι, η αναζήτηση της ανανέωσης στη σχέση τους, μετατρέπεται σε αποκάλυψη: ο άνδρας προτείνει στη γυναίκα να παίξουν με ένα αντικείμενο που αγόρασε στο sex shop, αλλά η γυναίκα χαλάει το «παιχνίδι». Ερωτισμός και καταπίεση συνυπάρχουν. Παραδοσιακοί ρόλοι παρωδούνται. Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν προκαθορισμένοι «ρόλοι» και σε ποιο βαθμό φτάνει η ελευθερία του ατόμου; Πόσο καταπιεσμένα ή κοινωνικά απομονωμένα μπορεί να είναι τα μέλη μιας κοινωνίας; Οι κοινωνικοί ρόλοι που απονέμονται και υιοθετούνται ακόμα και από την παιδική ηλικία, αρχίζουν να αμφισβητούνται.
Το έργο τιμήθηκε με το Βραβείο Θεάτρου του Βαγιαδολίδ το 1984, και έκτοτε έχει ανέβει σε Ευρώπη (Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ (Νέα Υόρκη), και σε πολλές χώρες της Λατινικής Αμερικής. Φέτος για πρώτη φορά ανεβαίνει στην Ελλάδα στο Small Argo full of Art (Οκτώβριος 2017-Φεβρουάριος 2018).
«Η Φένια Αποστόλου καταφέρνει να δώσει μια παράσταση στο επίκεντρο της οποίας τοποθετείται η ανθρώπινη καταπίεση» - Αντώνης Μποσκοΐτης, lifo.gr
«Ένας ύμνος στη διαφορετικότητα και στις αληθινές επιλογές μας!» - Ντίνα Καρρά, kallitexnes.gr
«Η σκηνοθέτιδα αγκαλιάζει και χτίζει με ευαισθησία το έργο, καταφέρνοντας να μας συνεπάρει. Καθοδηγεί δυο λαμπρούς ηθοποιούς με τεράστια υποκριτική δύναμη» - Νίκη Ράπτη, theathinai.com
«Επιτυχής επιλογή ηθοποιών... κατάφεραν να μεταφέρουν το δράμα και την ένταση που απαιτούνταν από την ιστορία των ηρώων μας στην σκηνή... Εξαιρετική παράσταση…»- Σοφία Θεοδοσιάδου, θεατρο.gr
«Η εξαιρετική σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου απογειώνει στο έπακρο το στοιχείο της ταυτότητας…» -Λένα Βασιλείου, noizy.gr
«Είναι ένα έργο αφύπνισης στην εξερεύνηση της βαθύτερης ανθρώπινης ύπαρξής μας με στόχο την αποδοχή της από το κοινωνικό σύνολο αλλά και τους ίδιους μας τους εαυτούς. Είναι μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε…» -Μαριάντζελα Ψωμαδέλλη, radioalchemy.net
«Την συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν σας αρέσει κάτι εναλλακτικό και παράλληλα κάτι πρωτοποριακό…»-Kλειώ Δημοσθένους, beasty-press.com
«Πως ορίζουμε τελικά το διαφορετικό; Είναι τόσο κακό να έχει κανείς ιδιαιτερότητες; Ένα ζευγάρι γνωρίζεται εκ νέου και δεν αναγνωρίζεται… Το κάλεσμα της Λορίν της Παλόμα Πεδρέρο συγκλονίζει, στο θέατρο Αργώ…»-Ελένη Αναγνωστοπούλου, tritokoudouni.gr
«Μία παράσταση διαχρονική, ένα θέμα επίκαιρο και ένα δριμύ «κατηγορώ» σε μία κοινωνία του φαίνεσθαι που περιορίζει το είναι…» -Μαρία-Ελπινίκη Ζαφειράκη, quintatheater.blogspot.gr
«Η μικρή σκηνή ήταν γεμάτη και ο κόσμος χειροκροτούσε με ενθουσιασμό, και δικαίως θα έλεγα, τόσο για την δύσκολη σκηνοθετική προσέγγιση ενός ευαίσθητου θέματος όσο και για τις δύο ερμηνείες του ζευγαριού..»-Εύη Ρούτουλα, koukidaki.blogspot.com